طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

ای کاش...


غزلی تازه نفس 

تقدیم  دوستان  عزیزتر از جان خودم

 

 

ای کاش...که  این حادثه   تکرار,  نمیشد

با (عشقکسی همدم  و غمخوار, نمیشد

 

هر کس پی رؤیای خودش خاطره می ساخت

از  خواب خوش  ای کاش  که  بیدار ,نمیشد

  

ادامه مطلب ...

سخت است...

سلام به دوستان عزیز تر از جان

فکر کردم با یک  غزل جدید  نبودن های 

اخیرم روبه نوعی جبران  کرده باشم.

ممنونم از حضورتون

 

سخت است وقتی ساحلی...دریا نباشد

وقتی برایت  در دل  او.... جا نباشد

 

وقتی هنوزم  دوستش داری  ببینی...

تنها شدی... بعد از تو... او تنها نباشد

  

ادامه مطلب ...

باعشق

سلام میگم به دوستان خوب خودم

کم کاری منو ببخشید...

یک رباعی تقدیم شما...

ممنونم از حضورتون



رفتی و شدم خیره به راهت  باعشق

همواره خدا پشت و پناهت   باعشق

مجذوب  نگاه تو  شدم علت داشت...

ترکیب شده رنگ  نگاهت    باعشق