طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

ای کاش...


غزلی تازه نفس 

تقدیم  دوستان  عزیزتر از جان خودم

 

 

ای کاش...که  این حادثه   تکرار,  نمیشد

با (عشقکسی همدم  و غمخوار, نمیشد

 

هر کس پی رؤیای خودش خاطره می ساخت

از  خواب خوش  ای کاش  که  بیدار ,نمیشد

  

 

ای کاش...دلت با دل من بود و ازین شعر

از  حسّ و  ازین  عاطفه  بیزار   نمیشد

 

ای کاش...که عطر  تنت  از خانه نمیرفت 

این خانه  چنین  بر سرم   آوار ,نمیشد

 

جانم به لب امد  به تو  گفتم  که  ( بمانی)

با خواهش  و با  گریه  و اصرار , نمیشد

 

من شهره ی این شهر شدم  باتو و ای کاش

دل   در  به  در   کوچه   و   بازار  , نمیشد

 

کافر شدی  و رفتی و  بیهوده  شد ایمان

با  معجزه  هم   ماندنت  انگار , نمیشد

 

ویران شد  ازین  حادثه  بعد از تو وجودم

ای کاش  که  این   حادثه  تکرار   نمیشد

 

تنها...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار.... چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 09:51 http://haras29366.blogfa.com

ای کاش که این حادثه تکرار نمیشد....

فوق العاده بود....موفق باشید ....

از این همه لطف و مهربانی. ممنون

شیرین چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 09:05

درود بر شما آقای جوادزاده
مثل همیشه حرف نداشت و بی نظیر بود
احسنت...

لطفتان پایدار...زندگیتان از خوشی سرشار...خانه غم هاتان اوار...انشاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد