طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

آتش تنهایی

سلام دوستان عزیز...

در قالب ترانه...شعری تقدیم وسعت نگاهتان


لحظه هاتون شاد و پربرکت


 

تو نیستی و این خونه بی رونقه

ببین سوت و کوره همه زندگیم

بدون زندگیم   تلخه  با رفتنت

منو  میکشه   آخرش  خستگیم

   ادامه مطلب ...

سفر ...

سلامی با طعم بهار

 خدمت تمام دوستان عزیز خودم...

عیدتون مبارک...

سال خوبی داشته باشید...

یه غزل تازه عیدی من به شما عزیزان...

 

سفر...


سفر  بهانه ی  خوبی   برای  رفتن نیست

بمان...دلم به سفر های دور روشن نیست

  

ادامه مطلب ...