طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

جاماندگان اربعین

(ابیات مناسب جاماندگان  پیاده روی اربعین)


 

 پناهگاه دل بیقرار ما حرم است


 

جا مانده ایم  حوصله  شرح حال نیست

صحن رضا«ع» پناه دل بیقرار ماست


 

تسکین دلی که بیقرار است رضاست

 

حالا که اربعین نشدم زائر حسین«ع»

باب الجواد«ع» مقصد قلبی شکسته شد


 

گوشه ای از صحن تو آرام می گیرد دلم


 

در سرای حضرت خورشید شاید اندکی

کم شود ازحسرت و دلتنگی جاماندگان


 

این اربعین نشد برم کربلا، رضا«ع»     

آرام می شود    دل من   در  کنار تو


 

بغضی است در گلوی زیارت نرفته ها     

پیش   تو آمد   آنکه    نشد کربلا رود


 

تا همیشه   از ممنونم   امام مهربان

اربعین سال بعدم را اگر امضا کنی


شعر از: حسین جوادزاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد