طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

تو نموندی...

این هم ترانه ای زیبا تقدیم به دل های پاکتون...

 

تونموندی که ببینی ارزوهام بی تو مردن

تو نمیدونی چه تلخه دل به تنهایی سپردن


تو نموندی که ببینی بی تو این خونه غریبه

نگو از دستای گرمت دیگه دستام بی نصیبه


بعد من خاطره هاتو تو خیالت زیر و رو کن

واسه قلبی که شکستی  بودنت رو ارزو کن


بعد تو چشمای خیسم  یادگاری از تو مونده

کسی حرفای دلم رو  به تو انگار نرسونده

 

ادامه مطلب ...

شهید گمنام

(هو المحبوب)

 

تقدیم به تمام شهدانی که

پیکر پاکشان در اغوش خاکی گمنام است.

 

(روزی رسد پیدا شوی...)

 

روزی رسد پیدا شوی پنهان شده در زیر خاک.

چیزی نباشد از تو جز چند استخون ویک پلا ک.

 

روزی رسد پیدا شوی  ای زنده نام  ای قهرمان

ای انکه بودی  در ره  ایمان و دینت سینه چا ک.

 

سر بند  (یا زهرای)  تو  ارامش  قلب تو  شد

قلبی که دوراست ازگنه قلبی که باشد پاک پا ک.

 

شد ماندگار از خاطرات  ان عشق بازی شبت

.پیوسته  ذکری  بر لبت (یا ابن الحسن روحی فداک)

 

دانم  که در دل  ارزوی  دیدنش  را   داشتی  

روز و شبت  پر میشد از( متی ترانا و نرا ک).

حرف های ناگفته...

 



در ذهن من این فلسفه تفسیر نداشت                   

این قلب شکسته ام که تقصیر نداشت

امروز صدای قلب من می گوید...                    

قلبی که شکست ارزش تحقیر نداشت



قلبی که شکسته را چه تشبیه کنم                      

چون او ز کدام قصه تلمیح کنم

روزی برسد شکسته قلبی را که ...                  

محکوم به عشق گشته تنبیه کنم.


گفتند که  جرم عاشق   اعلام کنید                     

این  مست زخود رمیده را رام کنید

من  منتظر  حبس ابد  بودم که...                    

قاضی  به خطاب گفت:(اعدام کنید).



  ادامه مطلب ...