طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

حرف های ناگفته...

 



در ذهن من این فلسفه تفسیر نداشت                   

این قلب شکسته ام که تقصیر نداشت

امروز صدای قلب من می گوید...                    

قلبی که شکست ارزش تحقیر نداشت



قلبی که شکسته را چه تشبیه کنم                      

چون او ز کدام قصه تلمیح کنم

روزی برسد شکسته قلبی را که ...                  

محکوم به عشق گشته تنبیه کنم.


گفتند که  جرم عاشق   اعلام کنید                     

این  مست زخود رمیده را رام کنید

من  منتظر  حبس ابد  بودم که...                    

قاضی  به خطاب گفت:(اعدام کنید).



  

صد بار دچار شک و تردید شدم                      

در راه رسیدن به تو   تهدید شدم

من این همه را به جان خریدم اما...                 

دور از تو به جرم عشق تبعید شدم.



تقدیر دوباره   با دل من  لج شد                   

دل با غم وغصه هم ردیف ورج شد

معماری دل را به تو دادم دیدی؟                    

دیوار   دلم   تا به ثریا   کج   شد.




اینبار چرا در پی من می جویید                    

در گوش من از عشق سخن می گویید

نیلوفر قلبی که پشیمان شده در...                  

مرداب  سیاه     چشمهایش    رویید.


تو میروی و امید فردایی نیست                   

دنیای  نبودنت   تماشایی نیست

هر دل که شکسته میشود میگوید...             

سوزنده تر از اتش تنهایی نیست.


ازباغ دل هر کسی گلی چید اینبار                

حالم چو که دید بید لرزید اینبار

اواز دلم   به گوش امد  اما...                     

با ساز دلم کسی نرقصید اینبار

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 01:57

عالی بود مثل همیشه....
موفق باشید...

ممنونم بازم....

سید ایمان فیض بخش پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 23:36

سوزنده تر ار آتش تنهایی نیست...
بسیار زیبا
خسته نباشی

ایمان جون ممنونم که سر زدی بیادتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد