طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

یلدا...


 




سلام ...شعر یلدا

تقدیم به تمام دوستان خوب خودم..

عمرتون یلدایی...



نخستین شب ز فصل سرد و زیبای زمستان شد

معطر آسمان از عطر و بوی  برف و باران شد

 

شبی روشن تر از دیروز و روشن تر ز فردا شد

شبی زیبا تر از هر شب   شب شیرین   یلدا شد

 

شب شادی  دل ها و  شب احوالپرسی  شد

قدیمی میشوم  وقت نشستن دور کرسی شد

 

ادامه مطلب ...

با درد میگویم برایت...

 

 

تقدیم به کسی که بودنش تنها   آرزوی محال من است

(پدرم...)

خورشیدی که در آسمان  زندگیم برای همیشه غروب کرد.

 



 

با درد  میگویم   برایت   باورم کن

با اشک هایم بی تو مانوسم همیشه

 

در خلوتم تکرار   زیبایست هر بار

عکس تو را در قاب میبوسم همیشه 

 
ادامه مطلب ...

خواستم ...اما نشد




سلام میگم به همه دوستای خوبم

همتون و به یک غزل عاشقانه جدید دعوت میکنم...

نوش جان




خواستم ...اما نشد



منتظر در خلوتت آن لحظه می مانی که نیست

شعرهایت را درآن هنگام  می خوانی که نیست


عشق    یک مفهوم  ناپیداست  دنبالش   نگرد

آنکه عاشق هستد آزاد است  زندانی   که نیست


ساحلی آرامی  و  من  همچو  دریایی  عمیق

با تو دریا هرچه باشد مست و طوفانی که نیست 

ادامه مطلب ...