طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

بیراهه...


 تقدیم به تمام دوستان عزیزم..


(بیراهه)

 

حقیقت داره میدونم  به باور میرسم اینبار

تو این بیراهه ها دارم  به اخر میرسم انگار

شدم درگیر کابوسی  که دنیامو عوض کرده

تموم ارزوم اینه   ازین بیراهه برگرده


شاید تکرار این کابوس  یه روزی مثل رویاشه

نزار دنیای دور از عشق  برام مثل  معماشه

بگو از عمر خوشبختی  نگو این عمر کوتاهه

نزار دلواپست باشم    بمونم توی بیراهه 

ادامه مطلب ...

آرزو...




باید    برایت حرف هایم  را    بگویم

ان حرف هایی را که عمری در گلو ماند

 باید  بگویم    راز  عمق     چشمهایت

دور از  نگاهت  آرزو شد   آرزو   ماند


این آرزو را دوست دارم گرچه هر بار

آهسته  پشت  خنده هایم  گریه کردم

دنیای من زیباست   وقتی شانه هایت

هم شانه ی من هست و بر ان تکیه کردم


لبخند را    وقتی  لبت  احساس میکرد

با هر تبسم  عشق را    تفسیر کردی

وقتی نگاهت   را نگاهم لمس می کرد

رویای شیرین     مرا تعبیر  کردی 

ادامه مطلب ...