طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

مهمان شعر من باشید...

سلام دوستان عزیزم

لحظه هاتون خوش...

با وجود تلگرام و اینستاگرام در حق وبلاگ ها بی توجهی شده

نه اینکه فکر کنید نسبت به صفحه ام در وبلاگ بی تفاوت میشم 

اما همگی 

دعوتید به کانال من در تلگرام

به 

ای دی...tametanhaei@

ور در صفحه اینستاگرام...

بنام

Javadzadehhossein



قول میدم بهتون خوش بگذره...

منتظرم


یا علی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد