طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

حرف هایی از جنس دلتنگی...


 



کاش از پنجره قلب رئوفت نظری

به دل خانه خراب من تنها بکنی...

 

کاش گه گاه نگاهی به نگاهم بکنی

 که پی آمدنت دوخته شد بر در راه...

 

دوست دارم که تمنای تو از ابر کنم

چون تو همچون باران صاف و زلال  و پاکی...

 

بی شک از حال و هوای دل من بی خبری

با خبر باش که یادم شده لبریز از تو... 

ادامه مطلب ...

خانرود به روایت تصویر

با سلام خدمت تمامی دوستان...

چند تصویر منتخب از روستامون خانرود  رو براتون انتخاب کردم اونم از فصل بهارش..

ازتون دعوت میکنم حتما تشریف بیارین...

بیادتونم...




(خانرود قطعه ای از بهشت)



 

ادامه مطلب ...