طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

تو نموندی...

این هم ترانه ای زیبا تقدیم به دل های پاکتون...

 

تونموندی که ببینی ارزوهام بی تو مردن

تو نمیدونی چه تلخه دل به تنهایی سپردن


تو نموندی که ببینی بی تو این خونه غریبه

نگو از دستای گرمت دیگه دستام بی نصیبه


بعد من خاطره هاتو تو خیالت زیر و رو کن

واسه قلبی که شکستی  بودنت رو ارزو کن


بعد تو چشمای خیسم  یادگاری از تو مونده

کسی حرفای دلم رو  به تو انگار نرسونده

 

 

از دلم بی خبری اشوبه

پیش من نیستی و حالت خوبه

بعد از این خاطره هامون خودشو

هی به دیوار دلم  میکوبه

ولی من هنوز باهاتم برگرد

عاشق ناز نگاتم برگرد

مگه ا زحال دلم بی خبری

نمیدونی چشم به راتم برگرد.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده غفاری دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 13:09

بین اشعارت ترانه هات معرکه ان . این عالی بود

رضا پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 10:20 http://www.paykartarash.blogfa.com

سلام بسیار زیبا
ایشال که همیشه موفق باشی و تندرست...

پیکر تراش پیرم و با تیشه خیال
یک شب تو را ز مرمر شعر افریده ام...ممنون رضا جون

مجتبی شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 02:40

سلام گلم... عالی بود

مرسی مجتبی جون شما لطف داری....

ایمان دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 13:21

بسیار زیبا

ممنونم.....

reza دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 18:47 http://paykartarash.blogfa.com

سلام داش
بسیار عالیست
ایشالا خوش باشی و تندرست

ممنون رضا جون بیادتم داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد