طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

سفر ...

سلامی با طعم بهار

 خدمت تمام دوستان عزیز خودم...

عیدتون مبارک...

سال خوبی داشته باشید...

یه غزل تازه عیدی من به شما عزیزان...

 

سفر...


سفر  بهانه ی  خوبی   برای  رفتن نیست

بمان...دلم به سفر های دور روشن نیست

  

 

بدان که   زندگیم بی تو   مرگ تدریجیست

تو میروی و بدان روح بی تو  درتن نیست

 

تو را به حرمت این عاشقی بمان...بروی..

کسی مواظب این قلب   عاشق   من نیست

 

بپرس از همه بی شک   جوابشان این است

سزای عشق به محبوب خویش مردن نیست

 

تو میروی و ازین خانه  عشق  خواهد رفت

چرا که بر سر این  خانه   سایه زن  نیست

 

منم که بعد تو   در بیت شعر  خواهم مٌرد

برای شاعر این شعر خاک و مدفن نیست

 

تو میروی و بدان حرف اخرم این است

سفر.... بهانه خوبی برای  رفتن نیست

 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار.... پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 19:39 http://haras29366.blogfa.com

سفر بهانه خوبی برای رفتن نیست ....

بینظیر ....

ممنونم بانو.. بهار...حضورتان پایدار

شیرین پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 13:43

سلام آقای جوادزاده...
سال نو مبارک...
بسیار زیبا بود ولی حیف که دیر به دیر شعر می نویسین...
از استعدادتون بیشتر استفاده کنین و خودتونو در زمینه های دیگه ای غیر از غزل هم محک بزنین ...قلم شما فوق العاده به دل میشینه...
امیدوارم امسال اشعار بیشتری از شما بخونم...
موفق باشید

سلام بر همراه دیرینه و همیشگی طعم تنهایی من...قالب های دیگر شعری هم هست...هدف از غزل جلب رضایت میهمانان وبلاگ است...اماحتما در سایر قالب ها هم شهر میزارم...ممنونم از لطفتان

mohaddese جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 23:20

مثل همیشه عالی جناب تنها

زنده باشید ...ممنونم از حضور همیشگیتون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد