طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

باعشق

سلام میگم به دوستان خوب خودم

کم کاری منو ببخشید...

یک رباعی تقدیم شما...

ممنونم از حضورتون



رفتی و شدم خیره به راهت  باعشق

همواره خدا پشت و پناهت   باعشق

مجذوب  نگاه تو  شدم علت داشت...

ترکیب شده رنگ  نگاهت    باعشق

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسفی پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 00:08

سلام آقای جواد زاده واقعا مطالبتون عالیه خیلی شعراتون قشنگن

سلام ممونم دوست عزیز...لطفتون پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد