طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

جنس دوست داشتنت ...






چقدر

جنس دوست داشتنت 

متفاوت است

 

غیر قابل      انکار 

غیر قابل      اقرار

 

(تنها)

 

 


نظرات 2 + ارسال نظر
avesta چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 23:46

بسیار زیبا و عالی.

ممنونم از حضورتون

شیرین یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 19:07

بسیار عالی بود...
چقدر کم کار شدیدخجالت::

واقعا باید ببخشید...انشاا...بزودی اپدیت میشه
ممنونم از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد