طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

غروب بیرجند...

سلام  دوستان خوب و همیشگی خودم

غرلی بیاد بیرجند و تمام خوبی هاش و خاطره هاش

تقدیم شما...

 

 

من  دلم تنگ است تنگ شهر خوب بیرجند

تنگ دانشگاه  و         دلتنگ غروب بیرجند


گشته ام  دلتنگ شهر کاج های سر بلند

عاشق  میزی که باشد جنس چوب بیرجند


دوست دارم    زیر  باران مدرس باشم و...

غرق باشم   لا به لای      آب جوب بیرجند


میخورم آبی گوارا  گرچه باشد شور شور

میخورم آب گِل و لای و رسوب بیرجند


خلوتم لبریز دلتنگیست باور کن هنوز...

مانده ام دلتنگ  دلتنگ غروب بیرجند.


(تنها)

نظرات 1 + ارسال نظر
کاظم جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 21:06

عالی بود حسین جان

مر30 اقا کاظم خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد