طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

حقیقت...



سلام  میگم به دوستای همیشگی  خودم

امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشید

 به یک  ترانه متفاوت  دعوتتون میکنم.

بیادتونم






یکی این لحظه تنها مونده بی تو

 کسیکه خاطراتت سهم اون نیست

صبوری میکنم این لحظه میگم...

که تقصیر دل بی رحم اون نیست


صبوری میکنم  میدونم اینبار

 دلت هر لحظه دنبال بهونس

 دیگه اون حس سابق رو نداری

 همین دلواپسی هام یک نشونس 

 

نمیتونم بمونم با کسی که...

 نمیخواد عاشقیمون جون بگیره

کسی که عاشقش بودم چه راحت

تو اوج بیکسی هام داره میره


نمیخواستم بگم این لحظه اما

بهت میگم دلم اروم بگیره

برات رو میکنم خودخواهی یامو

 دلم از بودنت این لحظه سیره


تو تکرار کدوم کابوس شومی

 که داری زندگیمو میسوزونی

حقیقت داره دلتنگت نمیشم

 تو باید این حقیقت رو بدونی


 شدیم مثل دو تا خط موازی

دلامون خالی از شوق رسیدن

حقیقت تلخه اما میگم اینو

خداحافظ به امید ندیدن...

نظرات 5 + ارسال نظر
avesta چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 23:51

به دل نشست

ممنونم از نظرات شما

الهام دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 20:39 http://mahtabelham.blogfa.com

این رفت و آمدها به چه کار می آید؟!
وقتی تو رفتی
و نیامدی....
شعرهای زیبایی دارید

ممنونم خانم الهام از حضورتون...

سپیده غفاری دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 13:01

هووووم حس غریبی زیر پوستم دوید با خوندن این غزل

فرحناز چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 16:01

سلام حسین جان ارزو میکنم سالی پر از خیرو برکت وهمچنین موفقیت برات باشه وهرماه ما رو با شعرای قشنگت خوشحال کنی ....

سلام...ممنونم از ارزو های قشنگت...

شیرین جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 22:18

سلام ...سال نوتون مبارک... ترانه ی بسیار زیبایی بود
این هم بداهه ای ازمن امیدوارم خوشتون بود
خداحافظ به امید تمام
روزایی که توی قلبم می میری
خداحافظ برو از زندگیم چون
تو روزای خوبو از من می گیری
موفق باشید...

سلام ممنونم.... عید شما هم مبارک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد