طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

مشکل آسان

سلام به دوستای خوب و وفادار خودم

امیدوارم حالتون خوب باشه

به یک غزل تازه مهمونتون میکنم

یا علی




(مشکل آسان)


بی تو امامیرسد هر لحظه بر لب جان من

میشود دنیای من آشفته از طوفان من


بی تو ابری شد دلم بغضی گلویم را گرفت

در نمازم خیس شد سجاده از باران من

 

 


نیستی اما هنوزم با تو خلوت میکنم

در خیالم نقش بستی نیمه ی پنهان من


در خیالت دعوتم کن خنده ای مهمان تو

بعد از ان یک شعر باطعم غزل مهمان من

 

یک قدم تا لمس دستانت برایم مانده است

دست هایت را بیاور مشکل آسان من


من خودم از دور میبینم نباشی میرسد

میبرد من را به سمت نقطه پایان من

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جهانی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 00:31

قشنگ بود حسین جان به امید آینده ای روشن برای شما دوست عزیز.

ممنونم رضا جون ... بازم به وبلاگ خودت سر بزن... خوشحال شدم...

امیرستار جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 04:25

خیلی قشنگ بود حسین جان موفق باشی دوست خوبم

ممنونم ستار جون خیییییلی خوشحالم کردی بیادتم رفیق همیشگی

ایمان یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 11:55 http://sifb.blogfa.com

خسته نباشی حسین جان.
بسیار زیبا بود
علی یارت

قربونت اقا ایمان
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد