طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

ماه محرم...


السلام   علی   الحسین
وعلی علی ابن الحسین
و علی  اولاد   الحسین
وعلی اصحاب الحسین




چقدر راحت...


پیمان را میبندند
نامه ها را امضا میکنند
عهد و پیمان خود را میشکنند
 
و مهمان کشی میکنند

کوفیان بی وفایی گوارای وجودتان...

 

ماه  محرم


دوباره ماه محرم  مه عزاشده است
درون سینه ی من خیمه ای بپا شده است

کبوتر دلم اینبار  سمت  کرب و بلاست
هوایی   حرم و  گنبد طلا   شده است

دوباره   رنگ  عزایت  به  چشم   می آید
فضای کوچه  و بازار  با صفا شده است

بگو    جواب    معمای      کربلایت را
تمام فکر   و خیال ها کربلا شده است

دلم   اسیر قفس بود و ماه  عشق آمد
به لطف یک نظرت از قفس رها شده است

 
نظرات 3 + ارسال نظر
حامد جمعه 30 آبان 1393 ساعت 17:53

دایی جوونم عالی بودش مثله همیشه

وای .. ببین کی اومده اینجا... سلام دایییییییییییییییییی جون مرسیییییییییییی... یه رباعی طلبت... بیادتم

شیرین یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 23:43

احسنت برشما ...
واقعا قلمتان را باید ستود...
این احساسات پاک و لطیف تحسین برانگیز است...
با اینکه تنهاهستین ولی تنهایی هایمان را پرکردین...
التماس دعا شاعر تنها

ممنونم...از حضور شما در طعم تنهایی من....لطف شما پایدار...

هادی شنبه 10 آبان 1393 ساعت 14:23 http://benyamin71.blogfa.com

سلام بر سید الشهدا

سلام دوست خوبم
ماشااله بر این طبع و سرشت پاکت.خوشا به حالت که عنایات سید الشهدا شامل حالت شده و توانسته ای در سوگش, قطعه شعری نغز بسرایی.
به حالت غبطه می خورم . دعا کن لطف حسین ابن علی شامل حال پریشان من هم بشود و روحم را از معاصی و گناهان پاک کند.

التماس دعا.
تونستی یه سر به وبلاگم بزن.

اقا هادی ما شما رو خیلی i love you

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد