طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

نگاه...


(نگاه...)

 

داشتی می رفتی...

من نگاهم به تو بود...

که نگاهم کردی

با نگاهت گفتی...

 من بگویم که بمان

من سکوتی کردم...

و تو رفتی و بدان ان لحظه...

با سکوتم به تو گفتم که بمان .

به تو گفتم که بمان زندگیم

تو نماندی وبدان...

بعد تو فاصله شد همدم دلواپسیم

و تو رفتی و هنوز...

من نشانی تو از فاصله ها می گیرم...

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 16:29

واقعا عالی بود

شیرین دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 17:08

بسیار زیبا در ذهن خواننده فضاسازی میکنید...
عالی بود ...
موفق باشید...

ممنونم بازم به طعم تنهایی سر بزنین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد