طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.
طعم تنهایی من

طعم تنهایی من

به نام خدایی که تمام وجودم را مدیونش هستم... ان خدایی که تمام تنهایی هایم را پر کرده و تنها با وجود اوست که طعم تنهایی من تلخ نیست.

آتش تنهایی

سلام دوستان عزیز...

در قالب ترانه...شعری تقدیم وسعت نگاهتان


لحظه هاتون شاد و پربرکت


 

تو نیستی و این خونه بی رونقه

ببین سوت و کوره همه زندگیم

بدون زندگیم   تلخه  با رفتنت

منو  میکشه   آخرش  خستگیم

   

تو نیستی  و  اخر  منو  میکشه

همین حس  دلواپسی  بعد تو

تو رفتی بدون  پر نکرده هنوز

تو این خونه جاتو ،کسی بعد تو

 

چقد خونه بعد از تو غمگین شده

کجایی؟  که دوری ازت  دردمه

چقد  تشنه ی  لمس  آغوشتم

کجایی؟ بیا... بی تو من سردمه

 

هنوزم  بیادت  قلم  میزنم

شدم همدم بومُ  و نقاشیام

چقد سخته باور کنم بعدازین

نمیشه  بتونم  کنارت  بیام

 

شاید  قسمت  اینه ببینم  دلت

واسه بودنم پیش تو جا نداشت

رو این بوم،  من میکشم بعد تو

همون آتشی  رو که گرما نداشت

 

بدون آتش  رفتنت رو کشید...

ولی بغض مردونشو خورده بود

همون مرد تنها که با رفتنت

تو اتیش تنهاییاش مرده بود

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 11:22

هنوز طعم تنهایی من غمه
هنوز رفتنت واسه من مبهمه
با اینکه تو تقدیر من جات کمه
ولی جات تو قلبم هنوز محکمه
بداهه ای تقدیم به شما...
ترانه ای قوی و روان با مفهوم و پر از احساس ...درود بر شما

ممنونم از حضور همیشگیتون

mohaddese جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 23:27

خیلی عالی و متاثرکننده.چرا اینقد غمگین؟

ممنونم از شما....چی بگم ..بعضی وقتا غمگین میشم دیگه

عباس جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 23:25 http://mahmoodreza.blogfa.com

سلام. به طور اتفاقی به بو شما رسیدم. خوشم اومد. با اجازتون وبتونو لینک کردم. شما هم از وب من دیدن کنید اگه دوس داشتین و افتخار بدین لینک کنید. وب به روزی دارم

سلام عباس اقا...خوش اومدی...حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد